Ingen bra början på dagen...

Ingen ström... ut i skåpet och byta säkringar = kallt! In och kolla om strömmen var tillbaka, bra! men inte lång stund... Ut igen. Såg då en kabel till en  arbetsmaskin som var inkopplad, drog ur den och bytte huvudsäkringar igen. Nu funkade det bättre.

Spillde på mig när jag åt frukost...
Blev sena till dagmamman eftersom Elin var seg med sin medicin och mitt extraknäck som elektriker tog lite tid.
Glömde mig mobil hemma så jag fick vända - väntar telefonsamtal och kunde inte strunta i den...
Väl framme på jobbet möttes jag dock av en trevlig överraskning - en kille som ska hjälpa mig med ett projekt har fått oväntad tid att dra igång redan nu!
Så det var ju bra men jag har just laddat en mugg med vatten och treo...



Jag hoppas att dagen blir bättre än morgonen varit! Solen skiner i alla fall!


Hittade en glad sol som kanske kan sprida lite glädje och värme!

Ha en bra dag!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Monica

Utan ström vill man inte vara så det var ju tur att du fick ordning på det....ser att det blev lite jäktigt för dej, kanske därför du fick ta treo om huvudet började värka.



Monica

2010-09-29 @ 17:36:20
URL: http://violett.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0