ingen bra start

på dagen. Var seg och kom ur sängen sent. Har ingen riktig gnista just nu. Kommer mig inte för något alls som jag tänkt (blev ingen träning igår :( )
När jag sen kom till jobbet får jag blixtsnabt reda på att en av våra killar som var med på en kurs jag var på i måndags har blivit kallad till huvudkontoret för att han var otrevlig på kursen. Han är mycket rak i sin kommunikation men det var läraren som blev otrevlig och snäste av både honom och flera andra.
Det är upprorsstämning här! Jag känner hur det tar massor av energi som jag inte har!
När ska det vända?
Har ev en förkylning på gång också...

Men solen skiner just nu ;-)

Må gott!

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0