Kall om händerna

har jag varit ett tag. Som om hösten håller på att få mig i sitt grepp. Ska vrida upp elememnten lite så att det blir någon grad varmare så kanske fingrarna känns bättre sedan.
Gubben har varit inne i en affär och kollat in en kamin till vårat uterum. Han ville att jag skule se den först men jag tyckte han kunde berställa! Den uppfyllde mina krav:
-Det går att laga met på den (då kan vi kasta ut köksspisen som sällan används eftesom vi sällan har strömavbrott)
- Den har glasrutor - jag vill gärna se brasan.
- Den var inte så stor.

Får väl åka förbi och kika någn dag så kaminen äntligen kan komma på platas!

Ska bli mysigt!!!

Är det denna måntro?



Vad tycker ni?

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt att det kommit så långt.

Låter väldigt bra att man kan laga mat på den.

Man vet aldrig när det kommer till pass.

2010-09-03 @ 18:37:18
Postat av: Monica

Du har kalla händer och jag har kalla fötter, inte just nu men det händer ibland, särskilt när jag har lagt mej och då är det svårt att somna.

Vi hade frost i morse så nu är det höst...kallt nu ikväll också.



Önskar dej god natt:)

Monica

2010-09-03 @ 21:12:39
URL: http://violett.bloggplatsen.se
Postat av: Pappa

Det är höst i luften. Idag skall jag sätta igåg cirkulationspumpen och värma upp huset

2010-09-04 @ 06:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0