Sovit gott

men för kort. Känner mig öm i nacken efter naprapat besöket igår men hoppas att det är övergående.
Ska bli skönt med helg. Imorgon bitt har vi inget inbokat så då kan vi ta en lat morgon och det ser ut att finnas tid i helgen för familjens traditionella svamppromenad! Hittade lite trattkantareller igår, det ska bli gott.

Mitt bästa ställle sedan många år har blivit kalhygge så jag blev så glad när jag sprang på dessa små guldklimpar. Hittade även lite vanliga kantareller så det blevf var sin god macka till gubben och mig igår ;-)



Må gott!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Ser mycket mumsigt ut! Grattis till fynden

2010-09-24 @ 09:46:20
Postat av: Mamma

Vilken lycka att hitta dessa.

2010-09-25 @ 19:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0