Synden straffar sig själv...

ibland omedelbart...
Kära mor har varit här och bakat idag så till middagen serverades det hembakat bröd! Det var så otroligt gott att jag åt 3 stycken!
Ett par timmar senare gav jag mig iväg ut och sprang - och fick håll...
Men jag sprang på i alla fall och det gick riktigt bra ½:a vägen! När jag hade vänt kändes det supersegt! Hade riktigt svårt att komma igång och blev väldigt varm vilket var jobbigt. Hade lite för mycket kläder på mig. Men jag genomförde löpningen, trotts att jag fick blåsor på båda fötterna. Och känner mig mallig för att jag genomförde det trotts motgångarna.
Nu har jag bara 1 sväng kvar sedan är hela podrunner programmet på 10 veckor avklart! Känns riktigt skönt!!!

Trevlig helg!

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0