Träningen

går segt just nu. Har inte fått upp någon riktig energi sedan iForm loppet och mina två veckors vila pga förkylning. Men jag kämpar på, nu vet jag ju hur det kan kännas när det känns bra ;-)
Är dock ganska mallig över att jag inte slarvar med träningen utan springer ca 3 ggr per vecka.
Träningar till DVD program emellan blir det dock sämre med :(. Ska föröka ta mig i kragen ikväll och träna magen. Har just lagt upp en tränings planering fram till Hässelbyloppet.
Sista chansen att nå målet denna höst!!!

Må gott!

Wickie!


Kommentarer
Postat av: Monica

Du tränar och kämpar på, jag för min del går väl si så där 3 kilometer varje dag när jag är ute med sonens hund.



Monica

2010-09-16 @ 21:26:50
URL: http://violett.bloggplatsen.se
Postat av: Mamma

Bara att kämpa på!

Det kommer att gå bra.

Kram

2010-09-17 @ 08:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0