Yes!

Just hemkommen från en surrealistisk joggingrunda. Första gången i pannlampans sken och med löparkeps på. Två meter från fötterna och frammåt är det bäckmörkt eftersom skärmen skuggar, sen blir det en strimma ljus tills skärmen tar vid... Dimman som rullat in över åkrarna gjorde inte saken bättre...
Är helnöjd med löpningen. Kom igång snabt och höll ett ganska bra tempo de första 2 x19 minuterna sen börjada jag bli trött. Kom i otakt flera gånger men lyckades återfå rytmen genom att fokusera på andningen, speciellt utandningen. Får man ut all gammal luft kommer det in mera ny dvs mera syre. Totalt sprang jag 3 x 19 minuter.
Känner mig extra nöjd med att jag komigång tidigt och inte sparade på krafterna till slutet som jag brukar.

Nu är det dusch och sängen som gäller tror ni men det får vänta. Gubben har just kommit hem från älgjakten så vi ska hjälpas åt med lite kött innan vi gör oss rena och kryper i säng.


Sov gott!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Härligt när det går bra

2010-09-09 @ 04:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0