Godisrapport 2

Igår blev verkligen en "söt" dag. Förutom kexen som jag redan berättat om blev det en:

Daimstrut Pear Dream

Svenskarnas favoritglass i ny skrud. Ljuvlig päronglass mixad till perfektion med bitar av Daim. Våfflan är karakteristiskt krispig med ett överdrag av mildaste mjölkchoklad.



Den var riktigt god. När jag ändå var igång släppte jag lös riktigt och köpte en liten påse gott ocgh blandat också:



Blev väldigt sött!

Sen klarade jag eftermiddagen bra men på kvällen slank det ner två kanelbullar!



Men det var igår...

Idag känner jag mig lite starkare och än så länge har jagk larat av att hålla godisrottan i chack även om den är lite bråkig!
Det värsta blir nog om en stund när det blir fika... Planen är att ta en macka och en frukt.

Håll tummarna!

Wickie!


Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Hoppas att det blev en macka o frukt.



Låter som du ätit godis för en hel månad.

Men det är bra att du känner att du kan fixa detta.



Jag håller på dig.



Kram

2011-04-12 @ 15:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0