Ivrig

men försiktig.
Igår var första dagen på länge då jag kände att jag hade lite kraft i kroppen. Var sugen på att ge mig ut att springa men valde att avvakta för säkerhets skull. Vill inte börja för tidigt.
Idag käner jag mig lite tröttare men inte sjuk så planen blir att jogga lite lätt imorgon, gärna på morgonen och om det känns bra inleda ett "träningsläger" upplägg över påskledigheten.

Nu hoppas jag att jag kan komma igång - det är 20 veckor kvar till tjejmilen så det finns tid!

Kram

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Lycka till o ta det försiktigt.



Kram mamma

2011-04-19 @ 16:08:09
Postat av: Rosa

Jag är så imponerad av din löpning, själv orkar jag knappt springa till bussen (25 meter)

Men var rädd om dig, så du inte blir sämre.

Ses vi på Blåkulla imorgon kväll ;-)

Kram/Rosa

2011-04-20 @ 10:33:47
URL: http://rosatjejen.bloggplatsen.se/
Postat av: Pappa

Intelligent upplägg. Jag håller tummarna för att du skall få en lång period med regelbunden träning!

2011-04-21 @ 19:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0