Nu har jag erkänt!

och det käns bättre. När jag var på möte i Jönköping kunde jag inte motstå frestelsen av fri mjukglass!



Enligt pappas, syrrans och min överenskommelse får vi bara äta lördagsgodis en dag i veckan och min dag var redan förbrukad. Jag har trillat  dit en gång tidigare så jag ska också vara med och laga lyxmiddagen som är "straffet" så för den sakens skull spelade det ingen roll.
Det är känslan av misslyckande och ännu mera tanken på att inte berätta som gnagde i mig. Men nyss gick jag in på våran "godisblogg" och erkände och då kändes det direkt bättre.
Kan nog ganska lätt lägga detta nederlag bakom mig och så fort jag blivit fri från förkylningen komma igång och springa igen - det ser jag fram emot! 

Må gott!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det är bara till bryta ihop och komma igen. Huvudsaken är ju att du inte ger utan behåller kollen.

2011-04-08 @ 05:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0