Sega ben och trötta fötter

till trotts genomförde jag gårdagens löparrunda. De första 3-4 intervallerna på 8 minuter gick riktigt segt men sen kom jag igång och de sista två intervallerna kändes det som om jag flög fram!
Det gick förviso inte så imponerande snabt men känslan var skön.
Idag känner jag av lite träningsvärk i benen oh ryggen så träningen gjorde nytta.
Träning varannan dag nu fram till stadsloppet hoppas jag ska vara lagom. Jag hoppas att jag hiner återhämta mig lagom emellan så jag inte har trötta och sega ben på stadsloppet.
Tyvärr ska det ju bli kallare men jag hoppas på bra tränarväder!

Må gott!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Heja! Heja!

Testa att ta det väldigt lugnt på sista träningspasset före stadsloppet, satsa tufft under loppet och ta sedan en extra vilodag efter.

Jag har erfarenhet av att en riktig genomkörare med tävlingsadrenalin i kroppen följd av några dagars vila gör att man känner sig mycket starkare på träningspassen efteråt.

2011-04-28 @ 22:48:20
Postat av: Veronika

Hej!

Hur har det gått med varannan-dags-träningen? Hoppas det känns bra och att du får energi av träningen.

KRAMAR

2011-05-01 @ 09:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0