Undrens tid är inte förbi!

För några dagar sedan erbjöd jag Maria 1 000:- om hon började träna regelbundet och bla sprang stadsloppet. Igår antog hon vadet och gav sig ut på sin första löprunda!
Hon ville satsa på podrunner programmet på 8 km men det var lite tufft med 4 * 7 min löpning första gången så jag har nu laddat ner C25K programmet så tar hon det och börjar med istället.
Hon hade också otur och stukade till foten men det verkar inte vara så farligt.

Nu får ni hjälpa till att peppa henne!

Jag har lovat att bjuda både henne och Sofie på resan och startavgiften till iForm loppet i Stockholm den 17/8, någon mer som vill med? Det är för tjejer, 10 och 5 km löpning och 5 km gång!
Mer information hittar ni här:
http://iform.se/iformloppet2011

Må gott!

Wickie!


Kommentarer
Postat av: Monica

Frisksportare är ni visst allihopa.Jag hejar naturligtvis på både dej och de andra som är lika hurtiga som du.



Ha en fin kväll i vårvädret!



Kram Monica

2011-04-12 @ 19:09:31
URL: http://violett.bloggplatsen.se
Postat av: Pappa

Om hon vill kommer hon att bli den första tjejen i familjen som spöar morfar i långdistanslöpning på 5 km eller mer.

Det kunde ju vara värt ett pris det också.

Jag skall fundera ut något.

2011-04-13 @ 06:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0