En seg och trött mil i hettan!

inte ens hunden orkade riktigt. Hon tittade på mig ibland som om jag var knäpp och hon som gladerligen brukar springa "åt fel håll" i korsningarna förökte flera gånger vända hemmåt. Hon tog tom emot vattnet jag erbjöd - vilket hon aldrig brukar anars när vi är ute! Så ni förstår att det var varmt.
Det tog ca 70 min att ta sig runt milen vilket är lite långsamt även för mig. Känns lite knäckande att de sista gångerna jag har sprungit milen har det gått riktigt segt. Speedbumpsen går bra - då känns det att jag får fart under fötterna men milen har inte gått bra.
Värmen igår spelade naturligtvis in och jag behöver träna på att springa i värmen så nu är det hårdkörning mitt på dagarna som gäller - allt för att vänja mig. Imorgon är det intrevallprogrammet igen - det blir intressant i värmen!

Må gott!

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0