Nu har jag bara skolbarn!

och kan kanske inte kalla mig småbarnsförälder längre? Det var lite högtidligt att gå med alla tre till skolbussen i morse. Minstingen såg fram emot skolan och pratade om kompisar och lekstugor! Ryggsäcken var noga packad och frukten noga vald.
Mellantjejen var så förväntansfull att hon inte kunnde vara stilla. Men hon hade nog gärna sett att jag inte följde med till bussen men Elin vile det så då blev det så.
14- åringen var mest bekymrad över att håret stod åt alla håll ;-)

Det kändes i alla fall stort när de klev på bussen alla tre!

Har varit några lugna timmar här hemma nu, ska hänga en maskin tvätt och sedna hämta minstingen . det är inskolning med halvdagar...

Må gott!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: pappa

Vi önskar dem alla tre ett givande och roligt läsår.

2011-08-18 @ 20:20:09
Postat av: Mamma

Ja nu går allt med rekordfart.



Hoppas att de var glada när de kom hem!



Kramar til er alla.

2011-08-20 @ 17:49:23
Postat av: Veronika

Jag kan se och nästan "höra" det framför mig :o) Hoppas Elin tyckte det var lika spännande som hon förväntat sig.

2011-08-21 @ 00:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0