Skit(ig) vecka

har det varit sen i lördags då jag var tvungen att ta tag i problemet med hästen.

- Jag har inte orkat duscha sedan i fredags - men går man i stallkläder är det ingen som förväntar sig att man ska vara nyduschad ;-)

- Mat och godis har jag ätit i massor fast det inte varit lördag. Har inte orkat stå emot de gamla vanorna. Som tur är har jag inte haft så jätte mycket hemma...

- Inte sprungit ett steg sedan i lördags... Stegräknaren visade på bara drygt 1000 steg i går! Jag som brukar försöka komma upp i minst 8000 steg!

Men nu är det förändringar på gång! beslutet att avliva hästen är taget och genomfört så nu känns det lättare.

- Jad duschade igår.

- Tillbaka till "bara godis och kakor en dag i veckan".

- Ska bara vänta på att frukosten ska smälta lite så ska jag snöra på mig löparskorna.

t.o.m. solen är på min sida nu så då kan det bara bli bättre!

Ha det gott!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt att du kommit igen efter en jobbig vecka.



Kram på dig!

2011-08-11 @ 16:38:54
Postat av: pappa

Heja! Heja!

2011-08-11 @ 16:47:21
Postat av: Veronika

Visst är det en skön känsla när det äntligen vänder! Starkt kämpat på alla plan! Du är beundransvärd!

2011-08-14 @ 14:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0