Tuff intervallträning

i värmen!
Jag föröker ni träna mitt på dan för att vänja mig vid värmen. Körde intrevallprogrammet idag och det gick lite blrndat. Teknikövningarna gick mestadels riktigt bra. Sista omgången med hälkickar orkade jag inte riktigt ända "hem" till  60,  det blev 46 men i övrigt gick de bra.
Spurtarna på 40 sekunder gick också blandat. Men jag kämpade bra och var helt slut efter varje intervall så det var väl värmen som tog ut sin rätt.
Är ändå nöjd med att jag genomförde programmet och all träning är träning!

Wickie! 

Kommentarer
Postat av: Veronika

Träningen har fått sig en skjuts framåt verkar det som? Tjejmilen är väl ganska nära nu...

Hoppas såret efter stickan läker fort så du kan fortsätta. Ska bli spännande att se hur altanen ser ut målad - bild kanske?

2011-08-07 @ 08:42:55
Postat av: Bodypalace

Hej kommentera minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med. Gillar jag din blogg så får du en länkning bland ”bra bloggar” . Jag har 800-1000 besök/dag =)



Mvh Bodypalace – en blogg där alla är vackra & unika

(ursäkta reklamen men jag ser den som positiv, vill att så många som möjligt ska hitta till bloggen för att se vilket bra budskap jag vill sprida)

2011-08-07 @ 09:01:36
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: michelle

fin blogg och fin header.



ha en finfin dag kramar moof! :D checka in min blogg?

då skulle jag bli gladare än ngnsinn!

2011-08-07 @ 09:31:21
URL: http://moofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0