Hej! Äntligen här jag tagit det första ste...

Hej! Äntligen här jag tagit det första steget på den nystartade resan mot målet! Här tänkt länge att jag måste komma igång med löpning o godis ätande. Men hela tiden har det varit segt o jag har inte varit motiverad alls. Men nu har jag varit ute på första löprundan o det känns bra. Valde att ta första veckan på c25k programmet. Vill mjukstarta o detta program har så korta löp intervaller att man kan hallå lite tempo! Ska nu hem o planera tränings framtiden o hitta motivation att äta bättre mat o mycket mindre godis. Kramar Wickie!


Kommentarer
Postat av: Pappa och mamma

Vackert. Härligt att höra att du åter börjar få tillbaka din kraft och energi. Vi hejar på och håller tummarna.

Mor o Far

2011-12-26 @ 17:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0