Nära att komma i otakt igår...

Nen till slut bestämde jag mig för att köra DVD programmet Ny energi och det var precis lagom. Det programmet är nästan lite åt yoga hållet men mycket långsamma och stretchiga övningar. Det var en övning som strethade baksidan av låren och med tanke på att jag känt av den muskeln när jag sprungit kunde det ju inte blivit bättre.
Idag ska jag springa igen, sista gången med vecka 1 på programmet C25K. Sen blir det löpning i 90 sekunder nästa gång, känns överkomligt det också men man vet aldrig när man nått gränsen för hur länge man orkar springa relativt fort - men jag ska kämpa!

Må gott!

Wickie! 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Man ångrar sig aldrig efter att ha bestämt sig för aktivitet!!

2011-12-31 @ 18:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0