+ 27 minuter

på flexkontot idag redan på morgonen (totalt + 56 min på kontot)! Jag brukar alltid få procenta med vår arbetstidsförkortning för att inte hamna på minus men en kurs förra veckan och barnlös denna vecka har plussat på och det är skönt.
Igår tog det extra tid att släppa ut hästar och jag duschade på morgonen vilket jag inte brukar så då kom jag runt 8, = som vanligt, vilket betyder några minuter minus på flexen (vi börjat 07,50).
Idag gick allt bra, inklusive att bilen gick igång direkt vilket inte är självklart när det är många minusgrader.
Eftersom jag inte behöver hämta barn på efermiddagarna kan jag vara kvar några minuter på em också och då blir det ytterligare några minuter + på flexen.
Det är skönt med denna tidsbuffert!

Må gott!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Hurra för plus! Jag avskyr verkligen att ligga på minus och känna att man är "skyldig"

2011-02-22 @ 12:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0