Bra tid!

Trotts stumma vader och upplevt lungt tempo!
Har sprungit samma sträcka tre gånger nu under våren och dagens tid var den snabbaste! Känns gott inför kommande träningar, att jag kan springa fortare fast jag inte märker det!
Trodde att rundan var knapt 5 km men det visade sig nu när jag mätte den att den är 5,56km!
Ville ju bara komma ut och springa i solen för att mjuka upp vaderna så jag joggade bara i ett behagligt tempo och så gick det så fort (5,10 per km! Härligt!
Kommer att klara milen under 60 min i år, jag bara vet det!

Har eldat i Gimo idag, det har varit plusgrader så värmen håller förhoppningsvis länge!

Kram

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Bra! Vi vet det också!

Och!

Tack för att du eldar i vårt hus!

2011-02-28 @ 06:21:01
Postat av: Veronika

"nu under våren" - det är knappt så jag skulle uttrycka mig så om årstiden ens här nere i söder, men det är härligt att höra!

2011-02-28 @ 13:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0