Friskis och svettis

Var jobbigare än vanligt, men vad hade jag väntat mig efter några månaders uppehåll? Konditionsbitarna var ingen fara men magövningarna!
Det ar - 28,4 imorse så min bil ville inte starta, som tur var hade jag gubbens bil hemma så jag tog den istället. Fick igång min bil senare på dagen när det blivit lite varmt. Sika ju vara kallt hel veckan nu, vi får se hur det går med min bil...
Har fixat mycket i stallet idag, det kommer två nya hästar imorgon. Så hittils har jag gått över 15 000 steg idag! Undrar hur jag kommer må imorgon...
Har inte planerat när jag ska träna nästa gång, måste käna efter hur kroppen reagerar. Känner av ett knä nu sp jag har stretchat lite extra.

Må gott!

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0