Ny rumskompis igen...

Efter att Eva-Lena flyttade ner en våning har det varit lite ruljans på mina rumskompisar.
Först delade jag med Annica men hon ville ha lugn och ro så hon fick eget kontor. Då blev det tomt ett tag sen har en entreprenör som heter Dennis suttit här ganska mycket men nu har det varit tomt ett tag. Den 1/3 börjar en ny kille och då kommer han att flytta in här. Tom och tomt - en föräldraledig tjej har varit oficiell innehavare av kontrosplatsen hela tiden... Nu blir hon nedflyttad i en flyttkartong. Misstänker att de inte kommer att meddela henne och det tycker jag är dåligt!
Killen som ska flytta in är inte världens roligaste men trevlig och jag tror inte det blir några problem att dela kontor med honom.

Rapport kommer senare.

Må gott!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Oj, vad aktivt skrivande! Jag är nog mer förvånad över att en föräldraledig medarbetare får lov att ha kvar ett orört skrivbord (antar att hon är borta några månader). På vårt jobb får vi allt lov att lägga vårt eget pick och pack in en låda innan vi ens går på ledighet så att någon annan kan använda ens plats...

2011-02-21 @ 12:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0