Stress och sol!

Solen strålar från en klarblå hmmel och det är bara -18 grader kallt!
Önskar jag kunde vara ute i solen men jag har en lång lista med saker som jag behöver/vill göra innan vi ska åka i eftermiddag. Får se om jag hiner springa som jag tänkt. 2h av min dyrbara tid har försvunnit idag för jag fick skjutsa Uffe till Börstil eftersom hans bil inte kommer att starta i em om den står där i kylan och de ringde från jobbet. Behövde logga in och sköta lite jobb nu på fm men det komer nog att spara flera timar nästa vecka men ändå, käner ju inte riktigt att jag har denna timma just nu!
Men nu ska jag sätta fart och beta av punkterna på listan! Ska börja med att rangårdna dem efter vad jag måste och vad jag vill och i vilken ordning, då spar jag nog lite tid ;-)

Kram

Wickie!


Kommentarer
Postat av: Veronika

Hoppas du fick ihop allt och att resan upp gick bra.

2011-02-24 @ 22:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0