Stumma vader

har jag efter slalom och backträning.
Har tänkt att ge mig ut i solkenet och springa om en stund och sedan stretcha ordentligt.
Det är två plusgradet och strålande sol så det ska bli härligt!
Ser redan fram emot löprundorna i vår när solen skiner, asfalten är framme men snön ligger kvar lite var stans. Sådär så att det börjar bli varmt men vintern biter sig kvar. det är härligt tycker jag!

Skönt att ha sovit i sin egen säng inatt med tanke på hur stel jag är... Vågar inte ens fundera på hur det hade varit på madrassen i Rättvik...

Men det var härligt med lite vintersemester med längdskidor, slalom, löpning, kortspel och trevligt sällskap.

Må gott!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi tackar o bugar!

Det var kul att ni kunde komma.

Vi har idag -1,7 grader i Rättvik.

Må gott och hoppas att dina vader snart är bra.



Kram

2011-02-27 @ 15:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0