Utandning!

Jag har fått byta grupp och därmed chef och revy:n är över för iår.
Så nu kan jag andas ut och ta det lite lungt. Speciellt som jag idag fixade staket och boxdörr inför att det kommer två nya hästar på lördag. Skönt!
Elin och jag har ätit mellis nu och ska ta det lungt en stund innan Erika kommer hem.

Är godissugen igen. Mycket stress och lördag tre dagar förra veckan sätter sina spår. Jag åt i och för sig "bara" efterrätt efter middagen på onsdagen och fredagen. På lördagen åt jag även lite lördagsgodis men nu är jag sugen och får hitta på alternativ hela tiden.
Skönt med godisutmaninen annars hade jag nu trillat tillbaka in i godisätandet. Det är så lätt att falla för frestelsen och det är ju bara lite och bara idag... Men nu får jag vackert vänta till på lördag vilket är bra.

Kram

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Roligt att det kommer några fler hästar.

Bara mer jobb!:)

Lycka till

2011-02-16 @ 17:10:36
Postat av: Veronika

Grattis till en bra lösning! Skönt att kunna slappna av och släppa det hela.

2011-02-17 @ 12:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0