Förkylning på gång?

det känns som om jag har en förkylning på gång. Att jag sovit halvdant de senaste nätterna spelar nog in. Blir det inte värre än såhär kommer det att gå bra men annars ligger ju revyträningen lite risigt till.
Är lite stel i kroppen idag också men jag har sluppit träningsvärk. Hinner inte springa idag men får fundera på om jag ska springa imorgon eller vänta ut förkylningen.
Men idag har jag LÖRDAG! Åt inget godis i lördags, det blev bara inte så utan sparade den lördagen till idag då vi ska till mor och äta mat och då blir det efterrätt. 
År ju på konferens hotell så jag hoppas det blir en god kaka till fikat senare. Har blivit lite kräsen så ser den inte hgod ut kommer jag att hoppa över. Och det utan problem!

det är så skönt att ha kommit dit att man blivit kräsen!

Kramar

Wickie! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0