Stel!

Kroppen fick sig en omgång igår. Kändes både lätt och bra igår men tydligen är det några muskler som var allt för ovana. Jag hoppas bara att det inte blir för mycket träningsvärk.
Förra årets träning har ju i alla fall gjort att jag springer lite fortare nu och det är jag riktigt nöjd med. Revyn tar ju mycket tid men jag ska föröka komma igång med löpningen och lite friskis så fort som möjligt. Första friskis passet lär ju ge träningsvärk så det heter duga;-)
Men det är priset man får betala för att man har varit lat ett tag...
Blir nog ingen löprunda ikväll...
Nu ska jag gå coh äta frukost.

Må gott!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Ja, det är som det är! Men som du vet det som inte dödar det härdar, så lycka till.

Kram

2011-01-19 @ 08:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0