1 mil på 68 minuter...

Var inte vad jag hoppades men jag är glad att jag tog mig runt.
Det gick så bra att springa fort i förrgår och det kändes bra när jag väl kommit igång så jag tänkte att jag skulle angripa milen igår - vilket jag gjorde.
Seg och trött i början men kom igång ganska bra. Fick håll så jag stannade en stund och sedan hade jag inge besvär av håll längre. Bitvis gick det bra men jag var trött och sliten på slutet. Men jag hängde i och sprang ca 1 mil även fast det tog tid.
Ska nu ägna lite tid åt att föröka få upp farten med hjälp av speedbumps och intrevallprogrammet. Tänkte träna ganska hårt någon vecka nu för då har jag ändå tid att återhämta mig innan iformloppet.

Jag hoppas det är rätt taktik!

Kram

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0