Blandad kompott!

Jag har nu klarat tre dagar utan sötsaker och det har gått förvånansvärt bra! Om det går så lätt nu varför har det inte ens gått halvbra tidigare? Hur är hjärnan o kroppen funtad egentligen?
Hade inte förväntat mig att vågen skulle göra enorma glädjeskutt nedåt nu när jag klarar några dagar utan sötsaker men jag hade ju inte heller förväntat mig att den skulle visa på enorma bamsekliv uppåt heller! Men det är vad som har hänt! Trotts träning, helt OK mathållning och inga sötsaker visade vågen idag på 90,2kg!
Jag som var nere under 83! Lite tungt men känns ändå bra att jag tränar och nu faktiskt verkar ha hittat tillbaka till rutinen utan sötsaker.
Nu gäller det bara att vara envis.
Morgondagens mil med pappa borde ju bränna en och annan kalori också så att vågen inte törs annat än visa på under 90 ialla fall!

Ha en skön helg!

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0