Duktig + Oduktig = plus minus noll?

Idag har jag varit riktigt duktig och riktigt oduktig! Tar det ut varandra? I viss mån tror jag det ;-)
På stranden blev det glass trotts att det inte var lördag men jag hade inte packat med något annats så det tar jag inte så hårt. Däremot kunde jag inte låta bli godiset när jag kom hem - eftersom jag redan syndat... det är jag lite besviken på...
Men sen har jag varit ute och sprungit nu på kvällen- och det kändes riktigt bra! I snitt höll jag ett tempo på 6,20 min per km men då är uppvärmningen med där. På slutet gick det riktigt fort - ganska länge! Det hjälper när man har musik i öronen!

Må gott!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

ja, det handlar ju om engergi in, engergi ut, så det blir +/-0, ge&ta... :o)

2011-08-02 @ 22:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0