Inte som jag planerat

men jag tränar i alla fall.
Hade planerat att springa en mil idag men det blev lite sent (och därmed mörkt9 och jag har träningsvärk efter helgen så jag tog en kortare runda. 3,65 km och förökte hålla ett lite högre tempo trotts träningsvärk osv. Lyckades riktigt bra.
Början var seg men sen fick jag upp lite fart och sprang dessa 3,65 km på 22,45 dvs 6,14 min per km! Nära ett tempo som innebär milen under 60 minuter!
Får se om det blir milen imorgon istället eller om träningsvärken fortfarande spökar för mycket.

Pappa kom och hälsade på idag, nyss hem kommen från sjukhuset, det var härligt att se homnom!

Kramar till er alla!

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0