Lördagen

i Hökhuvud var lyckad! Alltid roligt när solen skiner och alla människor är glada. Provade funballz - svårt och jobbigt men KUL! kolla på www.funballz.com.

Åt massor av gott på lördagen men klarade mig ganksa bra på söndagen + att jag sprang 9,87 km på söndagskvällen på 66 minuter. DET är jag riktigt nöjd med för jag kände mig urseg i benen och tyckte det var ganska jobbigt.

Idag blev det sen lunch men jag fixade att inte äta mariekex innan micron blev klar och har klarat hela dan utan godis eller kex.

Så det har varit en bra helg och en bra start på veckan - nu är det bara att se till att det fortsätter så.
Ska till Annmari på födelsedags - pastasallad i kväll, jag hoppas det inte blir tårta. Ska föröka att förbereda mig!

Kram

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Monica

Nu är det ett tag sen jag hälsade på här hos dej,men jag ser att du kör för fullt med din träning.Tårta är gott,men det är mycket kalorier också.



Önskar dej en bra kväll!



kram Monica

2011-07-04 @ 17:12:23
URL: http://violett.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0