På dåligt humör...

och känner inte för något alls idag.
Har sovit lite lite i veckan och gick och la mig tidigt igår. Några kvarvarande flugor och familjen som rör sig störde mig. Dessutom gjorde de många timmarna i sängen att jag är stel i ryggen (22,00-09,30)...
Vädret gör ju inte humöret bättre direkt - hade behövt lite sol och värme idag.
Råkade titta in på Marias rum som hon igår hade städat och gjort jättefint. Det såg bedrövlig ut igen! Hur hiner hon grisa ner så fort? Det låg tom drivor av sopor på golvet! VAr kom de ifrån? Jag såg henne bära ut minst två soppåsar!???! Har hon kastat in dem på rummet igen???
Sen letade jag efter min dator på morgonen - ungarna får låna den så ibland är den uppe men denna gång var den ute med Maria i tältet! Trotts att hon fick skäll för det för någon vecka sedan. Där låg den i fukten!!! Jag blev så arg att jag valde att inte väcka Maria och Sofie som sov för då hade jag skällt omotiverat mycket på dem! men ilskan sitter ju kvar i kroppen...
Erika bakar scones så snart väntar en god frukost, jag hoppas det gör mig på bättre humör.
Hade tänkt ut och springa idag också och vädret lockar ju inte ut en direkt men det ska springas idag och där med basta! Måste om inte annat för att bli av med ilskan...

Hoppas ni hade en bättre start på dagen!

Kram

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0