Back in business?

Det känns lite så.
Sprang igår och det gick riktigt bra. Kändes som jag kunde springa på lite och hade aldrig någon riktig svacka - som jag hade i västergötland men där kan det ju ha berott på alla raviner jag skenade upp och ner i! Ovan vid uppför och nedför på det viset men det ger ju bra träning det också.
Var i morse in till Gimo och köpte mjölk och jordgubbar som vi åt till frukost utan att jag köpte godis! Det har inte hänt på länge! Är tillbaka i alla fula ovanor jag hade innan godisutmaningen och det märks på vågen.
Men av någon anledning så visade vågen på - imorse och det bidrar ju till känslan av att vara på gång igen.

Jag ska nu kämpa för att det håller i sig ett tag...

Må gott!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till!

2011-06-23 @ 13:34:45
Postat av: Veronika

Vågen visade på "-"... vad betyder det? Minus? Grattis i så fall :o)

2011-06-25 @ 15:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0