Lite löpning

med massor av sällskap! Maria red Blanda, Erika red Cosmos som jag ledde medans jag sprang och Elin cyklade. Vi var nog ett udda gäng når vi var ute men det var kul. Löpningen blev lite sönderhackad men tack vare att Cosmos ville hålla gämna steg med Blanda så höll vi ett gaska bra tempo och vi sprang ganska långa sträckor i taget - Erika klagade lite, hon är ovan och Cosmos tar korta steg...
Men det kändes på det hela taget skönt att komma ut. Tyvärr har jag inte klarat av att baka utan att tjuvsmaka och då loppet redan var kört smakade jsg lördsgsgodis också...
Blåser kallr nu så jag vet inte omdet tänker bli regn... Det behövs men det är så skönt med det fina vädret.

Må gott!

Wickie!


Kommentarer
Postat av: Veronika

Låter kul - som en scen ur en film :o)

2011-06-04 @ 23:21:09
Postat av: Mamma

Heja tjejer!



Vad ni kan. Hoppas att dagen blir solig o varm åt er.



Stor kram till er alla.

2011-06-05 @ 08:21:49
Postat av: Monica

Önskar dej en riktigt trevlig nationaldag!



Kram Monica

2011-06-06 @ 11:09:30
URL: http://violett.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0