Världens bästa dagmamma?!!?

Eller dagpappa?!!?? eller hela familjen kanske ?!!?
Idag skulle Erika åka hem efter skolan, trotts att hon slutade tidigt och skulle få vara hemma själv några timmar. I vanliga fall slutar hon 15 på onsdagar och då blir det bara någon timma ensam hemma och då brukar hon börja laga mat.
Nu skulle hon prova att vara ensam längra. Det tog inte lång stund innan hon fick långtråkigt! Hon ringde mig och ville cykla till dagmamman men med den trafiken som är så fick hon inte det. Hon fick gå genom kohagen om det var OK för Karin. Erika ringde och kollade men Karin ville inte att hon skulle gå ensam genom hagen eftersom det bara var 2:a dan som korna var ute och fortfarande lekfulla.
Pappa Bo sa då direkt, jag hämtar henne jag! Och så blev det! Erika blev nöjd och glad och jag tyckte det kändes skönt. Men visst är det fantastiskt med människor som har hjärtat på rätta stället!

Dagens ros till Pappa Bo med familj!



Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Härligt! Man blir varm i hjärtat :o)

2011-06-01 @ 19:45:59
Postat av: Mamma

Jag håller med Veronika.



Jag håller med om att det är en underbar dagmamma med familj ni har till era barn.

2011-06-02 @ 09:11:00
Postat av: pappa

Det är gott för ett barn att växa där det finns många vuxna som bryr sig!

2011-06-02 @ 09:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0