Dubbelträning!

Igår var vi till bokskogen i Torup och motionerade. Mor och Veronika gick drygt 2 km och jag sprang 6*6minuter på 7 km slingan. Började och slutade på samma plats som förra gången. En km mellna att det var 3 och 2 km kvar sprang jag på 6 minuter! Banan är ganska kuperad, med några riktigt vassa backar så de andra 6 minutrarna gick på kortare sträcka men det är ändå bra träning.
På kvällen drog jag med mamma på Yoga! Det är riktigt skönt med denna 1h av avslappning och stretching. På torsdagarna är det mycket för sätesmuskeln och förra gången jag var då var det mycket baksida lår. Två muskelgrupper som jag behöver stretcha oftare och bättre.
Mamma gillade det också!

Idag är det vilodag och imorgon ska det förhoppnibngsvis bli intervallprogrammet!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Katti

SV: Jo men det blev jag också. Tycker att det är helt galet med barn som har såna prylar!



Du en fråga... När du läser min blogg, ser det konstigt ut om du scrollar ner ganska långt? När jag själv tittar på den ser det bra ut, men en läsare påpekade att det vita bakom inläggen försvinner så att det blir randigt och svårt att läsa längre ner...

2011-03-25 @ 11:51:51
URL: http://attvarakatti.blogg.se/?tmp=24120107
Postat av: Pappa

Det betyder att du skall köra dina intervaller i dag. Hoppas det går bra!

Jag skall simma klockan tio och sedan ta en liten tur med cykeln innan jag springer tre kilometer. Sedan skall jag skriva på Godisutmaningen och bli bättre på att hålla er informerad om min träning.

2011-03-27 @ 07:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0