Hemma!

Det var skönt att komma hem och få krama om alla. Sov dock inte så bra de första nätterna eftersom kroppen behövds åtreranpassa sig till vattensängen och alla ville ligga hos mig hela eller delar av natten så det blev lite trångt.
Men inatt fick jag sova ifred och sov riktigt gott!
Har inte varit ute på nätet på hela helgen så därför har jag inte uppdaterat något.
Träningen stannade av, var trött av lite sönmn och kroppen kändes trött av all träning så jag har inte  tränat ännu sedan jag kom hem men känner mig nu piggare ikroppen och ska träna ikväll eller senast imorgon. (Har möte ikväll så det kan bli sent...)
Är naturligtvis lite besviken att jag nte kommit ut och tränat men samtidigt tror jag att kroppen mår bra av lite vila så det är bara at komma igen! Jag fick inbjudan till iformloppet så nu ska jag nog anmäla mig dit också! vill ha några tllfällen då jag kan slå och kanske förbättra mitt mål! Någon som vill haka på?
Första loppet jag tänkt springa är Östhamamrs stadslopp som jag inte ens et när det är ännu men det brukar vara på vårkanten så vi får se.
Hoppas någon vill vara med då!

Kramar till er alla!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej!

Hakar eventuellt på något av loppen . Vi får prata ihop oss när jag kommer hem.



Lycka till med din träning.



Kram

2011-03-28 @ 18:18:30
Postat av: Pappa

Stadsloppet går den 7 maj. Då är jag i Halmstad.

2011-03-28 @ 21:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0