Lugn dag

Vaknade vid 6 men tyckte det var lite väl tidigt för att e sig ut och springa så jag kröp ner igen. Somnade om och vaknade först när syrran kom och udrade hur länge vi hade tänkt att sova! Klockan var då 9 och vi skulle åka vid 10!
Frukost och sen bilfärd til Maria, Vera och Peter. Trevlig dag med mycket förlossninsg snack så jag vet inte om syrran blev nervös eller inte...
Lunch på IKEA och sedan åkte vi til bulltofta. Sprang idag för första gånger sen förkylningen (och Rättvik). Tog podruner programmet för 10 km, vecka 3. 6 st 5 minuters intervaler och det kändes helt OK även om de första 5 min kändes långa. Hade ju mentalt ställt in mig på att 5 min inte var lång stund:-)
Efter dusch gjorde vi hembakade semlor som jag åt med varm mjölk och kanel! MUMS!!!!

Nu ska vi se gårdagens letsdance!

Kram

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som ni haft en trevlig dag!

Hembakade semlor är gott det åt vi i tisdags.



Ha en bra söndag!



Kram

2011-03-13 @ 05:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0