Mätt, trött och nöjd!

Innan den sena lunchen gav vi oss av mot bulltofta och jag körde intervallprogrammet. Ibörjan var kroppen riktigt seg och trött och jag började fundera på om jag hade börjat träna för hårt och för mycket.
men när jag gått och sprungit 1-1,5 km började kroppen bli varm och jag kände att det fanns lite kraft och spänst i benen.
Bestämde mig för att ge allt under teknikövningarna så jag satte fart med knälyft och bensparkar osv när jag blev uppmanad. Orkade aldrig hela 20 sekunder men höll ett bra tempo och det är jag mycket nöjd med. tanken är ju att jag ska bli snabbare och då måste jag försöka vara snabb - även om det inte blir så länge ;-)
De 4 40 sekunders intervallerna med "spurt" klarade jag också riktigt bra. Kom upp i bra tempo och lyckades hålla ett relativt högt tempo emellan. I Återhämtnings faserna när man ska "springa normalt" behövde jag pusta mycket men förökte att gå och flera gånger joggade jag lätt.
Så för att vara första gången på länge ger jag mig själv ett starkt MVG!

Ha det gott!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra spurtat!

Hejar på dig.



Kram mamma

2011-03-18 @ 16:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0