Mycket blandade känslor

nu när tåget rullade ut från Malmö C.
Det är inte roligt att lämna syrran innan bebisen har kommit, både för hennes och min skull. Ville ju vara mad henne och stötta henne idenna stora händelse i hennes liv.
Samtidigt som det kändes fantastiskt att få chansen att vara med när en ny liten människa föds.
Hemlängtan och längtan efter att få krama barnen och Uffe är också stark och gör att det känns som att jag inte kan komma hem snabt nog.
Det ska bli underbart att få komma hem och mysa med familjen ikväll.
Det finns en chans att jag får snusa på bebisen när jag fyller år, jag hoppas på det nu och att allt drar igång snart för syrran - hon är LEEEESSSS på att vänta!

Kramar!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Katti

Å vad mysigt att med bebis :) När kommer den?

2011-03-25 @ 11:52:49
URL: http://attvarakatti.blogg.se/?tmp=24120107
Postat av: Veronika

Jag förstår precis. Blev ett sådant anti-klimax på något sätt. När du kom var det ju bara självklart att det skulle ske inom de två veckorna. Så snopet det blev :o( Jag har gett upp nu. Jag tror hon inte kommer att komma på eget initiativ utan att hon kommer behöva tvingas ut på ett eller annat sätt. Det kanske är en försvarsmekanism för att inte vakna något besviken varje morgon...



Känns gott att du fått komma hem och krama om de dina nu! KRAM och TACK för att du var här!!

2011-03-26 @ 19:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0