Oinspirerad!

Idag är jag totalt oinspirerad!
Hittar inte  något som riktigt engagerar mig. Är presis i uppstarten av ett nytt arbetsmoment och då brukar det går trögt men nu är det extra jobbigt. Ett projekt som jag behöver få material ifrån redan nu kommer troligtvis inte att börja förrän i slutet av april! Vilket betyder dubbeljobb och det har jag ingen ork för!
Har börjat nysta lite och försöker hitta den väg som ger minst dubbeljobb och som underlättar för det kommande projektet.
Varför kan inte min kära arbetsgivare skapa en organisatin som klarar av att tänka två steg före?
Nej, nu ska jag ta tag i ett mail till cheferna... de senaste har fått saker att hända så detta kanske har samma effekt ;-)

Hoppas inspirationen kommer när det är dax för löpning senare idag!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Katti

SV: Just det! Taizé-munkar har jag hört talas om :)



Jag känner igen där det med arbetsgivare. Tänk om de kunde sätta sig in i hur vi vanliga dödliga har det och försöka underlätta så mycket som möjligt för oss!

2011-03-24 @ 12:46:06
URL: http://attvarakatti.blogg.se/?tmp=24120107

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0