Orealistiskt träningsprogram!

Jag har nu lagt ut hela podrunner serien i min träningsalmanacka. Jag har lagt 3 pass från varje vecka med ett intervallpass emellan och löpning varannan dag!
Vill ju varva med friskis o svettis också och tror inte att jag kommer att hinna springa varje dag men å andra sidan kanske jag inte körvarje veckopass 3 gånger.
Men, men med detta tempo skulle jag vara färdig med podrunner programmet till i mitten på maj och det känns skönt. Känslan jag har haft - ogrundad - är att förkylningar och seg strat här på våren skulle göra att jag nite skulle vara färdig med podrunner programmet förrän i slutet på sommaren och då få små mariginaler i tränngen till att klara milen under 60 min under lopper jag brukar springa då.
Men nu vet jag att även om jag spräcker denna tidplan med råge kommer jag att ha gott om tid att finslipa formen!

Må gott!

Wickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0