Sega ben

rimmar med seg bebis?
Idag när jag var ute och sprang var benen lite sega och jag var glad att jag inte tog nästa veckas program. Blåste gjorde det också så periodvis var det stark motvind. Ibland var vinden så stark att det tog andan ur en och då är det lite svårt att springa. men jag är mycket nöjd med min insats och att jag tog mig ut trotts blåsten.



Detta hade kunnat vara jag om det inte varit så kallt och blåsigt och om inte våren också varit seg ;-)

Bebisen är dock också seg. Mormor har vi släppt iväg hem men det var nära att hon fick stanna eller åka hem på något annat sätt än tåg. Det var strömavbrott på Malmö statin och full kaos. Men mormor tåg kom in och åkte bara 4 min försenat! De minuterna ser de ut att ha kört igen så hon kommer nog till skövde som planerat vid 18.30.

Må gott!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej!

Ser fint ut i Malmö. Finns det ingen snö kvar?

Du är duktig som springer.

Här är det så kallt - 11,2 imorse.

Mkt kalla vindar och kall luft. Men våren är nog på gång här också så du kan fortsätta springa då du kommer hem igen.



kram på dig.

2011-03-16 @ 19:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0