Sovmorgon!

Vi klev inte upp förrän 10 idag! Skönt med sovmorgon. Hade dock an alldeles bisarr deöm på slutet. Inte otäck bara en salig röra av verklighet, film, tv fantasi, gamla händelser och massa annat. Faster Betty var med på ett hörn, eller snarare alla vita skjortot hon strukit, då förstår ni hur galen drömmen var! 
Vi ska gå och handle lite i en butik nära Veronika idag, jag behöver löparbyxor och Veronika behöver en vårjacka. Sen blir det nog en tur till Entré och se om jag hittar några skor.
Ska senut och springa en sväng. Idag blir det lite tuffare. förra veckan sprang jag 6x5 min med 90 min rask pomenad emellan. Idag blir det 6x6 min löpning med 60 min promenad emellan. Så det blir lite tuffare men det ska nog gå bra.
Benen känns lite småtrötta men det hör ju träningen till. tror att de första 6 min löpning blir tuffast sen släpper det nog som det brukar. Vill ju verkligen passa på nu när jag har möjlighet att styra min tid.
Må gott!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att det gick bra med din löpning.

2011-03-20 @ 15:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0