Trött i dubbel bemärkelse.

Inatt har jag sovit oroligt. Har haft oroliga drömmar som jag inte riktigt kommer ihåg men känslan sitter kvar i kroppen. Ville inte gå upp när klockan ringde men insåg att jag inte skulle bli piggare av att sova mera, kroppen är för spänd av drömmarna. Bättre att gå upp och jobba som tänkt och vila mitt på dagen om det behövs.

Kroppen är trött efter intervallträningen igår. Försökte ta mig i kragen och stretcha men det blev lite halvhjärtat. Stretchade vaderna som brukar ställa till trubbel för mig ibland och sätesmuskeln - som tur var för den har antydan till träningsvärk idag.

Kollade på nätet igår om det fanns någon yoga klass idag, man blev väldigt mjuk i kroppen och det behövs ju när man slarvar med stretchen. Men tidigast tisdag kväll fanns det ett psss som passade. Men jag satsar nog på det. Om vi inte är på förlossningen så klart! Skulle inte förvåna mig om ungen kommer ikväll när jag behöver sova... Hon passar säkert på då!

Hoppas ni får en bra dag!

Kram

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej o hå!

JA hon dröjer. Men jag hoppas att du hinner sova några timmar innan hon sätter igång.

Kram

2011-03-19 @ 18:06:23
Postat av: Teogina

Nice site, cool background. toni.

2011-05-24 @ 08:53:07
URL: http://teogina.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0