Våfflor och vila

på utbygget idag! Solen skiner så det blir varmt där ute. Vi åt även middagen är, helmysigt!

Hade ganbska bra ork på fm idag och tvättade någon maskin och grejade lite hemme men efter lunchen satte jag mig i vilstolen på utbygget och somnade! Sov gott i ca 2h! Så helt frisk är jag inte även om det går åt rätt håll.

Hoppas jag är ännu piggare imorgon.
Idag har det blivit både glas till våfflorna, lite smågodis och en näve chips nu på kvällen. Tror nog att chipsen var godast. På det stora hela uppskattar jag salta godisar mera nu opch särsaker göär mig ibland illamående. Så dt kan bli!

Kram

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja det hade du inte tänkt dig för ett halvår sedan!



Det låter härligt med våfflor o glass.



Krya på dig!



Kram

2011-03-06 @ 07:23:50
Postat av: Veronika

Oj, ska du springa som en besatt när du kommer hit? Det låter allvarligt :o) Hoppas förkylningen försvinner från kroppen innan dess. Låter härligt med vår-värme och våfflor. Det åt vi också härom kvällen, riktigt mumsigt!

2011-03-07 @ 22:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0