Glass och Gungstol.

Idag är det födelsedag i familjen så då blir det lördag idag. Vet inte hur jag ska göra på lördag... Håller på och bygger upp bra argument för att låta bli godis då men vet inte om jag kommer att fixa det.
Ska gå och köpa en glass med en kollega till två fikat och efterrätt hos mor och far ikväll blir en bra lördag idag tycker jag. Har planerat att springa också men vi får se hur sent allt blir.

Gungstolen är en kul rackare! Mera en pall med fjädring upp och ner och lite "ostadig" åt alla håll.

   

Ska vara bra för ryggen och den inre muskelkorsetten. Ska prova den i några dagar. Står ju mest vid skrivbordet eftersom det känns bättre för ryggen men det bli ensidigt det också. Känner redan i ryggen efter 10 min att jag har en felstälning. Detta kanske kan hjälpa mig att bygga småmuskler som håller ryggraden på plats. Vore inte dumt.


Kram

Wickie!


Kommentarer
Postat av: Veronika

skoj stol. hoppas den funkar

2011-05-19 @ 17:43:31
Postat av: Mamma

Rolig stol aldrig sett en sådan.

Skall bli spännande att höra hur den fungerar.



Kram MOR

2011-05-20 @ 16:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0