Glömde de glada nyheterna!

Efter att godisutmaningen tog slut åt jag mycket godis vilket genast visade sig på vågen. JAg gick upp till ca 86,5 ganska kvickt men låg seddan kvar där.
Nu när jag har lyckats bemästra godismonstrei i min igen har vågen börjag trappa nedåt. Imorse var jag under 85 igen för första gången - det känns skönt!
Funkar träningen och jag kan äta måttligt med godis kommer jag kanske under 80 innan sommaren är slut men det är nog några sprugna mil bort ;-)

Må gott!

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Grattis! Tror på

dig! Du klarar under 80 till slutet på sommaren. Absolut!

2011-05-14 @ 19:50:35
Postat av: Margit

Vickie,då hr vi ungefär "samma" vikt...just nu... Då får vi kämpa "tillsammans då"!!!

Kram!

2011-05-14 @ 22:25:33
URL: http://margitholm.blogg.se/
Postat av: Rosa

Jag tycker att du är jätteduktig som klarar att stå emot godissuget.

Själv är jag en riktig godis gris, så jag vet hur svårt det är.

Barnen kom hem från Gröna lund igår och hade vunnit 40 rullar med center choklad, du kan ju gissa om det var jobbigt att inte ens smaka en endaste liten bit ;-)

2011-05-15 @ 09:17:58
URL: http://rosatjejen.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0