Har varit duktig idag!

Sköt upp gårdagens jogingrunda till idag och genomförde den i strålande solsken mitt på dagen endast införd shorts o t-shirt!
Gick riktigt bra, sprang 1 min förbi det stället där jag stannnade senast och det kändes bra.
Solen skiner så skönt fortfarande fast klockan har hunnit bli över 19.
Funderade på att köpa blommor till alla blomkrukor idag när jag var iväg och handlade men jag hade ingen inspiration eller inspirationen försvann när jag insåg att jag behövde köpa massos av jord också...
Ska ta det snart nu för det börjar bli dax för plantering.

Hoppas somen lyser på er också!

Kram

Wickie!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som du haft det gott. Fortsätt så så blir allt bra.

Kram

2011-05-20 @ 19:29:16
Postat av: Mamma

Låter som du haft det gott. Fortsätt så så blir allt bra.

Kram

2011-05-20 @ 19:29:38
Postat av: Pappa

Vist är det inspirerande att springa i solen. Är man på väg mot formen kan det var läge att pröva en liten tempohöjning.

2011-05-20 @ 22:28:21
Postat av: Veronika

Låter så somrigt och härligt. Riktigt så varmt har det inte varit här de senaste dagarna. Molnen vet inte riktigt hur dom vill ha det - dölja solen eller inte? regna lite eller inte?

2011-05-21 @ 09:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0